Case: Ulsa Pack A/S

 

Ulsa Pack A/S kontaktede os med henblik på at optimere deres webløsning med fokus på søgemaskineoptimering. Virksomheden eksporterer sine pallerammer til mere end 45 lande i verden. Derfor var det vigtigt, at hjemmesiden også var målrettet både tysk- og engelsktalende kunder.

Webløsningen kom til at bestå af et re-design af hjemmesiden, så den blev mere nutidig i udtrykket, den blev kodet op i tre forskellige sprogversioneringer og der blev udført grundlæggende teknisk søgemaskineoptimering.

Efter hjemmesiderne gik online oprettede vi en Adwords-kampagne.

www.ulsa.dk

 

 

Webløsningen består af:

  • Tilretning af eksisterende webdesign
  • Programmering af website
  • 3 sprog
  • SEO på flere sprog
  • Adwords på flere sprog
  • Tilretning af tekster
  • Redaktionel aftale
  • Hosting, opdatering og support

 

 

 

Tilbage til cases